Algemene Verkoopvoorwaarden

 

§1

Algemene bepalingen

1. De online winkel [hierna "de winkel"] doet detailhandel via internet, in overeenstemming met dit reglement [hierna "het reglement"].

2. De eigenaar van de winkel is: ZOYA GROUP SP. Z O.O. met maatschappelijke zetel in 80-755 Gdansk, Szafarnia 11/F8, Btw-identificatienummer: PL583-341-62-99, e-mailadres: info@zoyakinderen.nl

3. Het Reglement maakt integraal deel uit van het met de Klant gesloten koopcontract.

4. De voorwaarde voor het sluiten van de koopovereenkomst is de aanvaarding van de voorschriften door de klant.

5. De prijzen in de winkel zijn brutoprijzen (inclusief btw).

6. Goederen die beschikbaar zijn in de winkel zijn vrij van fysieke en juridische gebreken.

 

§2

Bestellingen

1. Bestellingen kunnen als volgt worden geplaatst:

a) via het formulier dat beschikbaar is op de website van de winkel,

b) per e-mail naar het adres dat beschikbaar is op de website van de winkel,

c) telefonisch naar de nummers die bedoeld zijn voor het plaatsen van bestellingen, beschikbaar op de website van de winkel op het tabblad Contact.

2. De voorwaarde van de bestelling is dat de klant gegevens verstrekt die verificatie van de klant en de ontvanger van de goederen mogelijk maken. De winkel bevestigt de aanvaarding van de bestelling per e-mail of telefoon. De winkel heeft het recht om een bestelling te weigeren, de betalingsmethode te beperken of vooruitbetaling te vragen als de bestelling redelijke twijfels oproept over de juistheid en betrouwbaarheid van de verstrekte gegevens of de betalingsmethode.

3. Voor pagina's is de informatie op de website van de winkel met de goederen die werden gekocht op het moment van de bestelling bindend, met name: prijs, productkenmerken, de kenmerken ervan, elementen opgenomen in de set, datum en wijze van levering.

4. De informatie op de website van de Store vormt geen aanbod in de zin van het Burgerlijk Wetboek. Door het plaatsen van een bestelling doet de klant een aanbod om een bepaald product te kopen. Het verkoopcontract wordt gesloten wanneer de klant de bestelling bevestigt door op de bevestigingslink te klikken in de e-mail die de winkel naar de klant heeft gestuurd.

 

§3

Betalingen


1. De klant heeft de keuze uit betalingsmethoden die zijn gespecificeerd op het tabblad Betaalmethoden.

2. Verzendkosten staan vermeld in de leveringsprijslijst.

3. De voorwaarde van levering van de goederen is betaling voor de goederen en verzending.

 

§4

Verzending van goederen


1. De bestelde goederen worden door de winkel verzonden via postorderbedrijven (bijv. Koeriersbedrijf GLS, DPD) of beschikbaar voor afhaling door de klant op het hoofdkantoor van het bedrijf.

2. In het geval van betaling met een betaalkaart, wordt de deadline voor het voltooien van de bestelling gerekend vanaf het moment dat de transactie is goedgekeurd.

3. In het geval van betaling op een andere manier dan onder rembours, wordt de verzenddatum verlengd met de periode tussen het plaatsen van de bestelling en de datum van het boeken van het verschuldigde bedrag op de bankrekening van de winkel.

4. De winkel maakt gebruik van de logistieke diensten van GOGLOBAL24 sp. Z o.o. sp. k.

 

§5

Klachten

1. De basis voor het accepteren van een klacht is de overlegging door de klant van een aankoopbewijs van de goederen (fiscale ontvangst of btw-factuur).

 

2. In geval van niet-naleving van de goederen met het contract, dient de klant de geadverteerde goederen samen met een beschrijving van de niet-naleving terug te sturen naar de winkel.

3. De winkel reageert binnen 14 werkdagen na het retourneren van de goederen op de klacht van de klant, samen met een beschrijving van de niet-naleving. Als de verificatie van niet-naleving het advies van een deskundige of een vertegenwoordiger van de producent van de goederen vereist, wordt de reactietermijn verlengd met de tijd dat de winkel een dergelijk advies inwint.

4. Wanneer de uitvoering van een gerechtvaardigde klacht inhoudt dat een nieuw product naar de klant wordt gestuurd of een niet-naleving wordt verwijderd, komen de verzendkosten voor rekening van de winkel.

5. Individuele instellingen van de computer en monitor van de klant die een foutieve of vervormde weergave van informatie over de goederen (bijv. Kleuren) veroorzaken, kunnen geen basis vormen voor een klacht.

 

§6

Het recht om het contract te herroepen

1. Overeenkomstig de Wet op de bescherming van bepaalde rechten van de consument en aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door een gevaarlijk product van 2 maart 2000, heeft de Klant het recht om de overeenkomst te herroepen.

2. Het herroepingsrecht is van kracht als de klant binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen een verklaring van herroeping van de overeenkomst bij de winkel indient.

3. De klant retourneert de goederen binnen 14 dagen na het indienen van de verklaring van herroeping uit het contract naar de winkel. Het geretourneerde product moet intact zijn, inclusief het moet compleet zijn, in de fabrieksverpakking, het mag geen sporen van gebruik dragen. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

4. Binnen 3 werkdagen na ontvangst van het pakket controleert de winkel de staat van het geleverde product.

5. Binnen 14 dagen na controle van de goederen retourneert de winkel het betaalde bedrag, verminderd met de kosten van het contract, aan de klant. De klant moet het bankrekeningnummer vermelden waarnaar het restitutiebedrag moet worden overgemaakt. In het geval van betaling met een kaart, zal de terugbetaling op de kaart plaatsvinden. In het geval dat het nodig is om geld terug te betalen voor een transactie die door de klant is gedaan met een betaalkaart, zal de verkoper terugbetalen op de bankrekening die is toegewezen aan de betaalkaart van de besteller.

6. In geval van schending door de klant van de voorwaarden uiteengezet in de leden 2 en 3 hierboven, zal de verklaring van herroeping van het contract niet effectief zijn, zullen de goederen niet worden geretourneerd en zal de winkel het aan de klant betaalde bedrag niet terugbetalen.

7. De Klant heeft niet het recht om zich terug te trekken in de gevallen vermeld in art. 10 paragraaf 3 van de wet waarnaar wordt verwezen in paragraaf. 1 hierboven, d.w.z. in het kader van:

a) de levering van diensten is begonnen, met toestemming van de klant, vóór de deadline om de overeenkomst te herroepen (geldt voor gevallen van diensten en niet voor de verkoop van goederen),

b) audio- en visuele opnamen en opgeslagen op IT-gegevensdragers nadat de klant de originele verpakking heeft verwijderd,

c) contracten voor diensten waarvan de prijs of vergoeding uitsluitend afhankelijk is van prijsbewegingen op de financiële markt,

d) voordelen met de eigenschappen die door de klant zijn gespecificeerd in de bestelling die door hem is geplaatst of die nauw verband houdt met zijn persoon,

e) uitkeringen die vanwege hun aard niet kunnen worden terugbetaald of waarvan het onderwerp snel kan worden aangetast,

f) levering van de pers,

g) diensten op het gebied van gokken.

 

 

§7

Privacy bescherming

1. Door een bestelling te plaatsen, gaat de klant akkoord met de verwerking van zijn persoonlijke gegevens uitsluitend met het oog op het voltooien van de bestelling.

2. De klant kan ook afzonderlijke toestemming geven om reclame- en promotiemateriaal van de winkel te ontvangen, inclusief een commercieel bulletin.

3. De Klant heeft het recht om hun gegevens in te zien en te corrigeren, en om verwijdering te verzoeken.

 

§8

Intellectueel eigendom

Het is verboden materiaal te gebruiken dat op de website van de winkel is gepubliceerd (inclusief foto's en beschrijvingen van goederen) zonder schriftelijke toestemming van de winkel.

 

§9

Inwerkingtreding en wijziging van de verordeningen

1. De regeling treedt in werking op de dag van publicatie op de website van de winkel.

2. De winkel behoudt zich het recht voor om het reglement te wijzigen, dat in werking treedt op de dag van publicatie op de website van de winkel. Voor contracten die zijn gesloten vóór de wijziging van het Reglement, is de versie van het Reglement van kracht die van kracht is op de datum waarop de Bestelling door de Klant wordt geplaatst.

 

Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft.

Winkelpersoneel

ZOYA Kinderen - feestjurken meisjes, communie jurken, feestelijke meisjes jurken, bruids meisjes jurken, doopjurken, meisjes jurk, meisjes jurkjes voor bruiloft,  meisjes jurken kerst, meisjes jurk met tule, meisjes babykleding, leuke meisjes jurken.

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Sklep internetowy Shoper Premium